نکات نگهداری ماشین لباسشویی


در این مطلب به بررسی برخی نکات نگهداری ماشین لباسشویی می پردازیم که می توانید با رعایت این نکات احتمال خرابی این وسیله برقی پر استفاده را کاهش دهید. با مجموعه تخلیه چاه تهران و لوله باز کنی تهران همراه باشید.

نکات نگهداری ماشین لباسشویی

·        جلوگیری از برق گرفتگی

در برخی ساختمان ها چاه ارت تعبیه شده که سیم ارت ماشین های لباسشویی از طریق پریز برق به ارت ساختمان متصل می شوند اما در ساختمان هایی که چاه ارت ندارند سیم ارت به شیر آب متصل می شود.

اگر شما نیز در ساختمان خود چاه ارت ندارید احتمالا هنگامی که ظرف را بدون دستکش می شویید متوجه یک برق گرفتگی خفیف شده اید. برای جلوگیری از آن ماشین لباسشویی را در مواقعی که استفاده نمی کنید از برق بکشید.

·        روغن کاری اتصالات

روغن کاری اتصالات دیگ شستشوی ماشین لباسشویی با بدنه و پایه ی آن صدای زیاد ماشین لباسشویی را به سادگی رفع می کند. برای روغن کاری ماشین لباسشویی می توانید از روغن چرخ خیاطی، روغن مایع یا روغن زیتون استفاده نمایید.

·        شلنگ ورود آب

در صورتی که واشر شلنگ ورودی آب لباسشویی دچار مشکل شده باشد ممکن است آب چکه کند که این مسئله می تواند مشکلاتی برای ماشین لباس شویی ایجاد نماید. استفاده از نوار تفلون برای آب بندی واشر توصیه نمی شود.

در ماشین لباسشویی یک شیر تعبیه شده که میزان آب ورودی به ماشین لباس شویی را کنترل می کند. جمع شدن مواد زائد در این شیر زمان پر شدن ماشین لباسشویی از آب را بیشتر می کند. در این صورت برای تمیز کردن آن می توانید آب ورودی را قطع کنید و کابل برق را بکشید، سپس در پشتی ماشین لباسشویی را باز کنید و این شیر را به آرامی باز نمایید. با چند ضربه یا شستشو مواد زائد جمع شده خارج می شوند.

·        کنترل خروجی آب

خروجی آب لباسشویی در صورتی که به درستی انجام نشود سبب ایجاد مشکلاتی برای ماشین لباسشویی می شود. برای خروجی آب کافی است که ماشین لباسشویی را به بغل بخوابانید و پارگی یا شکستگی شلنگ خروجی آب را چک نمایید. مشکل خروج آب می تواند ناشی از چاهی باشد که شلنگ خروجی به آن متصل شده است.

لازم است فیلتر خروج آب نیز پس از مدتی پاک سازی یا تعویض گردد. این فلیتر معمولا از طریق دریچه ای در جلوی ماشین لباسشویی قابل دسترسی است.

می توانید خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران و شهرستان ها، حفر چاه و لایروبی آن و لوله کشی ساختمان خود را تنها با یک تماس با ما ، در شرکت خدماتی-فنی خدمت از ما، به نیروی ماهر و متخصص از محل زندگی خودتان بسپارید.

منبع : خدمت از ما

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.