رفع گرفتگی دستشویی


رفع گرفتگی دستشویی و ظرفشویی آشپز خانه خود را چگونه انجام دهیم ؟با مجموعه 
لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران  همراه باشید .

چربی ها در آب سرد، اطراف لوله ها و متعلقات آن ها نشست می کنند که می توان با استفاده از آب جوش و پس از آن پمپ زدن مداوم لوله ها، گرفتگی را برطرف نمود.

توجه!

·         توجه داشته باشید که عمل پمپ زدن با فشار انجام می شود پس دستشویی باید کلاف و زیرسازی مقاومی داشته باشد تا تکان نخورد. در صورت لزوم می توان در هنگام پمپ زدن برای باز کردن گرفتگی دستشویی و ظرفشویی ، با استفاده از شمع چوبی یا ابزار کمکی دیگری، از حرکت دستشویی و ظرفشویی جلوگیری کرد.

·         اگر با وسایلی که ذکر شد لوله باز نشود، می توان برای باز کردن آن از اسید بسیار رقیق استفاده کرد که این اسید چربی ها را از اطراف لوله دور می کند. برای اطمینان از بازشدگی، آزمایش کشش آب را انجام می دهیم.

·         چنانچه باز هم لوله باز نشد، از مواد شیمیایی و یا محلول های دیگری استفاده می کنیم و آن ها را پشت شترگلوی لوله می ریزیم و با آب جوش، لوله مسدود را باز می کنیم. پس از اطمینان از کشش آب، شتر گلو و متعلقات آن را می بندیم.

علت پر شدن چاه فاضلاب

1.      در زمین های غیر ماسه ای، عدم کشش و مکش آب در خاک به وجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، چاه در زمانی مشخص پر می شود.

2.      در زمین های شنی، خطر پر شدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است که راه حل باز کردن این دسته، تخلیه چاه است که از فضولات، کف صابون و چربی ها بر جداره دیواره چاه نشست می کنند و سبب عدم مکش آب می شوند.

با یک تماس با افراد ماهر و متخصص در لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران و شهرستان ها، تا در اولین فرصت مشکل گرفتگی لوله را حل نماید.

منبع : خدمت از ما

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.