پر شدن چاه و نشست ساختمان


دلیل نشست ساختمان ها چیست؟ نشست فضای اطراف چاه فاضلاب چه تاثیری بر استحکام ساختمان دارد؟ راه جلوگیری از این موضوع در چیست؟ تخلیه چاه چه کمکی به پیشگیری از بروز این مشکلات در ساختمان می کند؟

پر شدن چاه و نشست ساختمان

همانطور که می دانید فاضلاب تولید شده در ساختمان وارد چاه فاضلاب تعبیه شده در آن ساختمان می شود و پس از مدتی جذب زمین می شود. اما گاهی این فاضلاب جذب زمین نمی شود، در چاه باقی می ماند. با ادامه این روند چاه پر می شود.

با افزایش سطح فاضلاب درون چاه رطوبت این مواد به دیواره چاه آسیب می رساند، اطراف چاه سست می شود و استحکام ساختمان به خطر می افتد. شاید شما نیز با نشست فضای اطراف چاه در ساختمان خود مواجه شده باشید.

راه حل جلوگیری از نشست ساختمان

اما راه حل جلوگیری از نشست ساختمان چیست؟ دلیل عمده این مشکل پر شدن چاه فاضلاب است که با تخلیه چاه در وقت مناسب می توانید مانع انباشت بیش از  حد فاضلاب و مشکلات احتمالی پس از آن شوید.

تنها با یک تماس با ما بررسی وضعیت چاه فاضلاب ساختمان را به نیروی ماهر بسپارید تا با تخلیه آن از نشست و ریزش ساختمان جلوگیری شود.

در ساختمان های قدیمی توجه به این نکته مهم تر است زیرا چاه های این ساختمان ها طی سالیان از فاضلاب انباشه شده اند و دیواره آن های در اثر رطوبت در معرض ریزش است. بنابراین چنانچه در ساختمانی قدیمی تر و با طول عمر بیشتر زندگی می کنید بهتر است برای اطمینان و ایمنی بیشتر وضعیت چاه آن را بررسی نمایید.

توانید تنها با یک تماس انجام کارهای لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران و شهرستانها را به نیروی ماهر بسپارید.

منبع: خدمت از ما

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.