تخلیه چاه فاضلاب رستوران


تخلیه چاه فاضلاب رستوران به دلیل وجود رفت و آمد باید سریع تر و به کمک تانکرهای مکنده قدرتمند انجام شود. این تانکرها قادرند حجم زیاد روغن وغذای انباشته در چاه فاضلاب رستوران ها را تخلیه نمایند. معمولا باقی مانده غذاها در چاه فاضلاب رستوران ها جمع می شوند که تخلیه این نوع فاضلاب با تخلیه چاه فاضلاب خانگی متفاوت است. معمولا تخلیه چاه فاضلاب خانگی با استفاده از پمپ لجن کش انجام می شود اما چاه فاضلاب رستوران ها حاوی روغن های غلیظ و باقی مانده غذا هستند که باید توسط مکنده مخصوص تخلیه شوند.

تخلیه چاه فاضلاب رستوران

رستوران های قدیمی برای دفع فاضلاب از چاه های فاضلاب استفاده می کنند که این مواد باید از چاه تخلیه شده و در محل مخصوصی رها شوند اما در رستوران هایی که به شبکه فاضلاب متصل هستند مستقیما وارد شبکه فاضلاب می شود. این رستوران ها به جای تخلیه چاه لازم است از چربی گیر برای جلوگیری از ورود حجم زیاد روغن و چربی به شبکه فاضلاب استفاده نمایند تا تصفیه فاضلاب را دچار مشکل نکنند.

رستوران هایی که به شبکه فاضلاب دسترسی ندارند نیز از چاه فاضلاب برای دفع فاضلاب استفاده می کنند.

تخلیه چاه فاضلاب

چاه فاضلاب پس از مدتی پر می شود و باید نسبت به تخلیه آن اقدام نمود. تخلیه چاه فاضلاب با استفاده از دستگاه های مخصوص تخلیه چاه انجام می شود. با استفاده از تانکرهای مکنده مخصوص تخلیه چاه آسان شده و روند اجرای آن سریع تر می شود.

شرکت های ارائه خدمات مربوط به تخلیه چاه تهران  با استفاده از دستگاه های مخصوص عملیات تخلیه چاه و لایروبی آن را با کمترین خرابی و با سرعت بالایی انجام می  دهند.

منبع : خدمت از ما

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.