لوله بازکن خانگی بسازید!


در کنار تمامی مواد شیمیایی موجود در بازار می توانید از لوله بازکن های خانگی بی ضرر استفاده کنید در اینجا به زبانی ساده به شما این کار را آموزش می دهیم.تا زمانی که گرفتگی لوله ها کم باشد بتوان از آنها استفاده کرد.

البته همیشه لوله بازکن های دستی و حتی شیمیایی از پس گرفتگی لوله ها بر نمی آیند و لازم است اتصالات لوله ها باز شود تا مواد زائد و پس ماندهای مواد غذایی گیر کرده در لوله ها خارج شوند و در آن صورت نیاز به لوله بازکنی متخصص می باشد.

لوله بازکن خانگی

همانطور که می دانید استفاده مداوم از لوله بازکن های شیمیایی هم برای تنفس خودتان و افراد خانواده مضر است و هم سبب آسیب دیدگی لوله می شود به خصوص اگر در خانه فرزند کوچک دارید.

با ترکیب چند ماده در دسترس در آشپزخانه تان و با هزینه اندک خودتان گرفتگی لوله را برطرف کنید

مواد لازم برای تهیه لوله بازکنی خانگی 

·         جوش‌ شیرین

·         مقداری سرکه

·         مقداری آب جوش

·         یک دستمال

لوله بازکنی خانگی بسازید!

·         ابتدا مقداری جوش شیرین را مستقیما به درون لوله ظرف شویی بریزید. (فراموش نکنید که جوش شیرین خشک باشد.)

·         پس از آن سرکه را به انداره کافی در لوله بریزید و راه آن را با دستمال ببندید تا ترکیب جوش شیرین و سرکه از لوله بالا نیاید.

·         پس از 30 دقیقه می توانید آب جوش را در لوله بریزید تا عملیات لوله بازکنی خانگی شما کامل شود.

به این ترتیب در صورتی که مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شدید نباشد به همین راحتی می توانید با مواد در دسترس در منزل و بدون استفاده از مواد شیمیایی آن را باز کنید. اما گاهی روش های فوری خانگی جواب نمی دهد و لازم است با یک تماس با فرد ماهر و متخصص در لوله بازکنی و تخلیه چاه  در تهران کار را به کاردان بسپارید تا در اولین فرصت مشکل گرفتگی لوله را حل نماید.

منبع: سایت خدمت از ما

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.