نظافت سرویس بهداشتی با نوشابه


هیچ چیزی در دنیا به طور کامل مضر نمی باشد! نوشابه های گازدار نیز در کنار تمامی مضراتی که برای سلامتی انسان دارند دارای خاصیت پاک کنندگی قابل توجهی هستند که می توان آنها را جایگزین مناسبی برای شوینده های شیمیایی دانست. و از انها برای تمیزی سرویس های بهداشتی استفاده کرد. در این مقاله ما به شما می گوییم که چگونه از نوشابه های گازدار در نظافت سرویس های بهداشتی استفاده کنید.

نظافت سرویس بهداشتی با نوشابه

تخلیه چاه و لوله بازکنی از جمله کارهایی است که نیاز به متخصص این کار دارد و شما می توانید این امور را به متخصصین خدمت از ما بسپارید. اما برای نظافت سرویس های بهداشتی کافی است که مراحل زیر را انجام دهید.

کافی است مقداری نوشابه (ترجیحاّ سیاه) را در کاسه توالت و دیواره آن ریخته و به مدت یک تا دوازده ساعت (به مدت یک شب تا صبح) بگذارید در کاسه توالت بماند و در این مدت از دستشویی استفاده نکنید، تا اثر پاک کنندگی آن را ببینید. وبعد از گذشت این مدت از یک برس برای تمیز کردن لکه ها استفاده کنید. حال به راحتی می توانید لکه ها را از بین ببرید و بعد از آن سیفون را بکشید.

طی این مدت اسید موجود در نوشابه لکه های سرویس بهداشتی را از بین می برد. اما ممکن است علاوه بر نوشابه به یک شوینده دیگر نیز احتیاج داشته باشید.

نوشابه با خاصیت اسیدی خود می تواند لکه ها را از بین ببرد اما گاهی شکر موجود در آن خاصیت چسبندگی سرویس بهداشتی را نیز از بین می برد و به دنبال آن امکان رشد باکتری ها فراهم می شود.

منبع : خدمت از ما

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.