ترمیم و بازسازی چاه فاضلاب

با ترمیم و بازسازی چاه فاضلاب دیگر نیازی به حفر مجدد چاه نیست. چاه های فاضلاب با گذشت زمان فرسوده و ضعیف می شوند و با استفاده بیشتر احتمال ریزش آن ها وجود دارد بنابراین با تعمیر و بازسازی می توان یک چاه قدیمی و گاهی از کار افتاده را مجددا قابل استفاده نمود. با مجموعه تخلیه چاه تهران و لوله باز کنی تهران همراه باشید تا به چگونگی ترمیم و بازساری چاه فاضلاب بپردازیم.


یکی از کارهای مفید برای جلوگیری از تخریب چاه های فاضلاب، تخلیه به موقع چاه است که پیش از تعمیر آن انجام می شود.

تخلیه چاه فاضلاب

یکی از مراحل نوسازی چاه فاضلاب تخلیه آن است که پیش از ترمیم و بازسازی انجام می شود. با استفاده از تانکر مکنده چاه به راحتی و در کمترین زمان تخلیه می گردد. از تانکرهای معمولی حمل فاضلاب نیز می توان برای تخلیه چاه استفاده نمود.

پس از تخلیه نوبت به لایروبی و تراشیدن چاه می رسد تا آن را از چاهی کهنه و قدیمی به یک چاه نو و قابل استفاده تبدیل نماید.

لایروبی و تراشیدن چاه

پس از تخلیه چاه برای شروع عملیات لایروبی، چاه از هرگونه آب و فاضلاب خالی می شود. لایروبی و کف تراشی چاه که در مراحل نوسازی چاه بسیار مهم است توسط  فردی متخصص انجام می شود.  برای لایروبی چاه فرد متخصص وارد چاه می شود و دیواره را تا رسیدن به خاک می تراشد. پس از لایروبی و تراش چاه نیز مواد لایروبی شده از چاه خارج می شوند.

برای ترمیم و بازسازی چاه از پمپ ساکشن تخلیه چاه یا تانکر مکنده مخصوص فاضلاب استفاده می شود. مواد درون چاه پس از تخلیه توسط تانکر حمل فاضلاب به  مکان دیگری منتقل می شوند.

لایه های اضافی درون چاه مانع جذب آب و فاضلاب توسط خاک می شوند که در این صورت پس از مدتی فاضلاب درون چاه باقی می ماند، چاه سرریز می شود و باید تخلیه شود.

می توانید خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران و شهرستان ها، حفر چاه و لایروبی آن و لوله کشی ساختمان خود را تنها با یک تماس با ما ، در شرکت خدماتی-فنی خدمت از ما، به نیروی ماهر و متخصص از محل زندگی خودتان بسپارید.

منبع : خدمت از ما

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.