تخلیه چاه پیش از سر ریز شدن


گاهی چاه های حفر شده در ساختمان ها به دلایل متفاوت از جمله شرایط نامطلوب زودتر از زمان مورد انتظار پر می شوند که در این صورت لازم است سریعا نسبت به تخلیه چاه اقدام نمود. تاخیر در تخلیه چاه سبب ریزش آن می شود و می تواند خطراتی برای ساختمان و ساکنان ساختمان ایجاد نماید. با توجه به مزایای تخلیه چاه پیش از سرریز شدن آن نسبت به انجام عملیات پس از سرریزی چاه، در ادامه به لزوم انجام تخلیه چاه پیش از سر ریز شدن آن می پردازیم.

تخلیه چاه پیش از سر ریز شدن

تخلیه چاه در دو بازه زمانی می تواند انجام شود: پیش از سرریز شدن چاه و پس از آن، که عملیاتی که در این دو زمان برای تخلیه چاه انجام می شوند متفاوت هستند.

امکان بررسی وضعیت چاه

یکی از مزایای تخلیه چاه پیش از سرریز شدن آن امکان بررسی وضعیت چاه است. در صورتی که چاه به تعمیر نیاز داشته باشد می توان آن را تعمیر کرد یا عملیات مربوط به نوسازی آن را انجام داد.

جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی مربوط به چاه

با پر شدن چاه از فاضلاب، دیواره آن شسته شده و ریزش می کند. با تکرار این وضعیت چاه تخریب می شود و به دنبال آن امکان ریزش ساختمان وجود دارد. بنابراین با تخلیه چاه در وقت مناسب آن می توان از وقوع این حوادث در ساختمان پیشگیری نمود.

ترمیم و نوسازی چاه

با بررسی وضعیت چاه پیش از پر شدن و تخلیه آن در زمان مناسب می توان از وقوع مشکلات و خرابی احتمال جلوگیری کرد زیرا پر شدن چاه و خرابی آن ساختمان را نیز تهدید می کند.

لایروبی چاه و احیای آن

با تخلیه چاه و لایروبی آن، چاه احیا می شود و امکان استفاده مجدد آن فراهم می گردد. با این وجود در صورتی که تخلیه چاه پیش از پر شدن انجام شود می توان نسبت به نو شدن آن امیدوار بود.

 

می توانید خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران و شهرستان ها، حفر چاه و لایروبی آن و لوله کشی ساختمان خود را تنها با یک تماس با ما ، در شرکت خدماتی-فنی خدمت از ما، به نیروی ماهر و متخصص از محل زندگی خودتان بسپارید.

 

منبع : خدمت از ما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.