تخلیه چاه فاضلاب و لایروبی آن


تخلیه چاه فاضلاب و لایروبی آن تاثیر زیادی در افزایش کارکرد چاه و طول عمر آن دارد و روند جذب فاضلاب را بهبود می بخشد. لایروبی و تخلیه چاه و پاک سازی آن مکمل یکدیگر هستند زیرا اگر بعد از عملیات تخلیه چاه ، پاک سازی و لایروبی آن انجام نشود پس از مدتی چاه دوباره پر می شود. بنابراین با لایروبی چاه طول دوره تخلیه آن افزایش می یابد و چاه برای مدت طولانی تری قابل استفاده خواهد بود.

تخلیه چاه فاضلاب و لایروبی آن

مراحل لایروبی و کف تراشی چاه به این ترتیب است که ابتدا چاه از فاضلاب تخلیه و سپس لایروبی می شود. فردی که لایروبی چاه را انجام می دهد لایه های اضافی تشکیل شده روی دیواره چاه را می کند تا به خاک برسد.

لایروبی و پاک سازی چاه از مهم ترین کارهای مربوط به چاه است که سلامت و کارایی آن را بهبود می بخشد.

تخلیه چاه پیش از لایروبی چاه انجام می شود. با تخلیه چاه ، فاضلاب درون آن با کمترین خرابی به داخل تانکر حمل فاضلاب منتقل می شود.

ابزارهای تخلیه چاه فاضلاب

پس از بازکردن در چاه فاضلاب می توان از تانکر مکنده فاضلاب و یا پمپ ساکشن تخلیه چاه استفاده کرد که تاثیر زیادی در سرعت تخلیه فاضلاب درون چاه دارد. برای تخلیه چاه از پمپ های مخصوص تخلیه چاه استفاده می شود. پمپ های مکنده و ساکشن مخصوص تخلیه چاه ، فاضلاب و فضولات درون چاه را با قدرت فراوان مکش می کنند، آن را به سرعت تخلیه می کنند و چاه آماده لایروبی و پاک سازی می شود.

شرکت های ارائه خدمات مربوط به تخلیه چاه تهران  با استفاده از دستگاه های مخصوص عملیات تخلیه چاه و لایروبی آن را با کمترین خرابی و با سرعت بالایی انجام می  دهند.

منبع : خدمت از ما

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.